tisdag 17 november 2009

Det börjar bli kallt nu...

Har haft min kära vän Andreas på besök så det har verkligen varit fullt upp med härliga middagar, turistande, lite festande och ett fantastiskt avslut på det hela imed en lång helg i Abu Dhabi med omnejd.

Härom kvällen gick jag och Andreas till lokal puben och då slog det mig... det var nästan så att jag behövde ha en tröja på mig! Men bara nästan då det inte var för kallt men bara att tänka tanken har varit främmande sedan jag kom tillbaka hit från Sverige i början på Juli... Så nu är det svalare ute än inne för första gången sedan typ februari så äntligen kan man börja stänga av ACn och ha fönstret öppet! Tänkte bara dela med mig detta för att retas lite med alla som fryser hemma i Sverige... :)

Under våran långhelg i Abu Dhabi så fick jag uppleva något av det sjukaste jag varit med om sedan jag kom ner hit för 2 år sedan! Men detta blir nästa inlägg då jag vill inkludera lite bilder och kameran är på laddning...

Oskar

1 kommentar:

Christoffer sa...

Låter spännande! Se till att ladda upp det snart.

Kan säga att det var en mild chock för mig att komma hem till ett Stockholm helt täckt av moln, dimma och lätt duggregn, 7-8 grader och solnedgång strax efter lunch...Huuuuh...

Ska bli jäkligt trevligt att komma ner över nyår. Längtar som fan!