torsdag 19 november 2009

Bilar

Lovade häromdagen att berätta om det sjukaste som jag sett sedan jag flyttade hit...

I helgen var vi på väg till ett nytt öken hotell utanför Abu Dhabi som heter Qasr Al Sarab Anantara (http://qasralsarab.anantara.com/default.aspx). Mitt nästa inlägg kommer att hamna om detta fantastiska hotell.

Detta inlägg handlar om vad som hände på vägen dit... Efter ungefär 40 minuters körning rätt ut i öknen från Abu Dhabi ser jag en pyramid liknande byggnad och funderar vad nu detta är. När vi kommer lite närmre får jag förklarat av min flickvän att det kanske kan vara ett bil museum som hon har hört talas om. Eftersom vi har gott om tid så bestämmer vi oss för att stanna till och titta. Vi parkerar på en stor parkering som är helt tom och går mot den pyramid formade byggnaden. Utanför står den konstigaste husvagn jag någonsin sett:

Måste gå och äta nu så fortsätter efter middagen... strax tillbaka...

Inga kommentarer: