onsdag 20 februari 2008

All

Det har varit lugnt pa bloggar fronten ett tag nu och jag ber om ursakt for det!

Det ar av tre anledningar som denna blogg inte uppdaterats sen det regnade i Dubai… Har varit valdigt mycket pa jobbet, en av mina basta vanner Andreas har varit pa besok och min dumma granne har blockat sitt internet!!!

Vadret ar bra igen och det blir varmare och varmare for varje dag. Lag pa stranden hela dagen i fredags, badade och solade.

Borjar komma in i vardags lunken har och tiden gar fort. Flyttade in i min nya lagenhet for 3 veckor sedan och jag trivs jatte bra. Det ar ett stenkast fran Mall of the Emirates vilket ar jatte skont. Det ar ocksa nara till den oppna stranden. Dom flesta strander tillhor hotell men det finns nagra oppna for allmanheten och en ar bara 10 minuter fran mig.

Inga kommentarer: