torsdag 30 maj 2013

Intensiv vecka!

Förra veckan hade vi ett stort Svenskt företag på besök. De var här för konferens i Dubai under 5 dagar. Vi hade total 430 personer som jag och min partner Linda tog hand om. Allt gick super bra och det var riktigt kul. Framförallt för att det var ett kul företag med bra personer.

De valde Atlantis som hotell då de kan ta större grupper som denna. Där finns också massor att göra så när det inte är konferens så sprids deltagarna ut på de olika aktiviteterna.

Vi körde också ökensafari för 430 pers. Det var mäktigt! Vi hade 70 jeppar till dem!

Kul men mycket jobb.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Hej Oskar.
Jag hittade din blogg av en slump. Jag har en liten fråga till dig som känner till Dubai. Jag har hört att det finns en stor marknad för begagnade Rolex klockor i Dubai. vet du möjligtvis något om det? Och i så fall om du har tips på någon hemsida?
Vänliga Hälsningar
Alexandra

alex.skold@live.com

Oskarand sa...

Hej Alexandra,

Såg inte detta förrän nu. Jag vet inget om detta. Det finns mycket "fake" klockor att köpa men har inte hör något om begagnade marknaden. Kan tänka mig att det stämmer dock. Lycka till.