söndag 21 november 2010

Nylansering av hemsida

Min Japanska flickvän har gjort så jag har fått upp ögonen för Japansk mat. Det går inte en vecka utan att vi äter något Japanskt.
Vi har därför nylanserat våran sida om de bästa sushi restaurangerna i Dubai. Vi har nu bytt domän från sushiindubai till dubaisushi.com.

Här lägger vi upp våra personliga recensioner på de bästa Japanska restaurangerna i Dubai. Bentoya är en restaurang som vi besöker varje vecka som vi verkligen kan rekommendera. Prisvärt, gott och nyttigt!

4 kommentarer:

Maria sa...

Hej
Nu har jag öppnat en sida på www.facebook.com
"Expat Made in Sweden"
sprid gärna sidan vidare till dina expat vänner
mvh
Fru Björnsson på ön Sri Lanka

LovisaGaëlle sa...

Hej Oskar, jag läser din blogg lite då och då. Jag har själv släkt i dubai och det roliga är att min fasters man är hotellföreståndare på Al Khaleej Palace där kisaku finns :) Jag är själv i tankar på att flytta ner. 2009 sa du att jobbmöjligheterna inte var på topp, vad säger du nu? Är det någon skillnad?

Oskarand sa...

Hej Lovisa,

Va kul. Kisaku är absoluta favorit när det gäller Sushi restauranger i Dubai! Jag önskar jag kunde gå hit varje vecka men då det är lite dyrare så blir det bara ibland. Men grymt bra mat!!! Har du varit där? Om så gå gärna in på dubaisushi.com och kommentera...
Svårt att säga om jobb möjligheterna.. tycker det verkar gå bättre. Vilken bransch är du intresserad av?

LovisaGaëlle sa...

Vad roligt! Jag har faktiskt varit där men inte ätit tyvärr. Men jag ser fram emot det nästa gång jag åker :)

Egentligen har jag inte riktat in mig på någon specifik branch, jag tänkte nog mer överlag. Jag har länge velat åka till Dubai för att stanna ett längre tag och isåfall skulle jag gärna vilja hitta ett bra jobb. Vad gör du själv i Dubai?
Gott nytt år!:)